PTE szerződései által biztosított hallgatói ösztöndíjak

A PTE egyetemközi szerződései által évente meghirdetésre kerülő ösztöndíjak vagy tandíjmentes tanulmányi lehetőségek, amik a következő országokban elérhetőek: 

Overseas exchange placements are available in the following countries:

USA, Mexikó, Japán, Dél-Korea, Kína, Tajvan, Oroszország, Azerbajdzsán, Ausztrália, Brazília, Peru, Kolumbia, Kazahsztán.

 

A tandíjmentes tanulmányi lehetőségekre előzetes PTE jelentkezés benyújtása szükséges az https://outgoing.pte.hu/ oldalon.

Preliminary application is necessary for exchange placements at the following website: https://outgoing.pte.hu/

 

FONTOS! Egyesült Államok-beli lehetőségeknél TOEFL, IELTS nyelvvizsga megléte szükséges/ TOEFL or IELTS language exams are necessary for US destinations:
 

Ezekről további információ:
TOEFL: http://www.fulbright.hu/computer-based-test-center/
IELTS: https://www.britishcouncil.org/exam

 

LEJÁRT! - Tandíjmentes tanulmányi lehetőség a San Diego State University (USA) egyetemen a 2021/22-es tanév őszi félévében
Beadási határidő: 2021. március 01. - 12:00

 

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél. 

 

Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás). PTE jelentkezési határidő: 2021. február 15-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  15 February 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name San Diego State University
Number of students accepted (per semester) 4
Student eligibility criteria Undergraduate, Graduate
Location San Diego State University 5500 Campanile Drive, San Diego, CA. 92182-5101
University profile https://stratcomm.sdsu.edu/achievements-and-distinctions
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes No but there are impacted programs: https://advising.sdsu.edu/majors/impacted_majors
Minimum GPA required N/A
Minimum language proficiency TOEFL ibT 80 or higher; IELTS 6.5 or higher
Academic Calendar (semester dates/application dates) August - December 2021
Important university websites for exchange students https://sdsu-sa.terradotta.com/index.cfm?FuseAction=Programs.ViewProgram...
Course catalogue https://curriculum.sdsu.edu/curriculum-services/general-catalog
Scholarship information (if any) N/A
Dormitory information http://go.sdsu.edu/student_affairs/internationalstudents/ishousing.aspx?...

 


LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség a University of Montana egyetemen (USA) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. március 15. - 23:59

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 1-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  15 February 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name University of Montana
Number of students accepted (per semester)  
Student eligibility criteria  
Location Davidson 002, Missoula, MT 59812
University profile http://www.umt.edu/highlights/
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required  
Minimum language proficiency IELTS 6.0; TOEFL iBT 70
Academic Calendar (semester dates/application dates) August-December; January-May (October 15)
Important university websites for exchange students Incoming Exchange Students - Global Engagement Office - University Of Montana (umt.edu)
Course catalogue University Of Montana Courses Catalog (umt.edu) 
Scholarship information (if any)  
Dormitory information http://www.umt.edu/housing/default.php

 


LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség a Keio University egyetemen (Japán) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. március 30. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name Keio University
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria student status at home university, formally nominated
Location 2-15-45 Mita, Minato-ku, Tokyo 108-8345
University profile https://www.keio.ac.jp/en/about/global/
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required No
Minimum language proficiency No
Academic Calendar (semester dates/application dates) October 2021 - January 2022
Important university websites for exchange students http://www.ic.keio.ac.jp/en/study/exchange/apply.html
Course catalogue http://www.ic.keio.ac.jp/en/study/exchange/courses/courses_available_for...
Scholarship information (if any) JASSO
Dormitory information http://www.ic.keio.ac.jp/en/life/housing/

 


LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség a University of North Florida egyetemen (USA) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. március 30. - 12:00

 

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás)

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name  University of North Florida
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria

https://www.unf.edu/admissions/international/

Location

1 UNF Drive, Jacksonville, FL 32224

University profile https://www.unf.edu/info/facts/
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required  
Minimum language proficiency TOEFL iBT 61, IELTS 6.5
Academic Calendar (semester dates/application dates)  
Important university websites for exchange students https://www.unf.edu/admissions/international/
Course catalogue

https://www.unf.edu/catalog/

Scholarship information (if any)

N/A

Dormitory information  

 


LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség a University of West Florida egyetemen (USA) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. április 01. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name University of West Florida
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria https://uwf.edu/academic-engagement-and-student-affairs/departments/inte...
Location https://goo.gl/maps/TRo9VWBLmuBRvEob9
University profile http://www.uwf.edu
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes Nursing Program Courses
Minimum GPA required 2.5 GPA
Minimum language proficiency https://uwf.edu/academic-engagement-and-student-affairs/departments/inte...
Academic Calendar (semester dates/application dates) https://uwf.edu/offices/registrar/resources/academic-dates-and-deadlines/
Important university websites for exchange students https://uwf.edu/academic-engagement-and-student-affairs/departments/inte...
Course catalogue https://uwf.edu/offices/registrar/registration/course-search/
Scholarship information (if any)  
Dormitory information http://uwf.edu/offices/housing-andresidence-
life/

LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség az Akita International University egyetemen (Japán) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. április 01. - 12:00

 

 

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. február 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 February 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name

Akita International University

Number of students accepted (per semester) Spring 2021: 1 semester students, Fall 2021:1 semester students
Student eligibility criteria

Cumulative GPA: 2.50 or higher (4.0 scale)

English test score: TOEFL iBT 71 or above, IELTS 6.0 or above, TOEIC 785 or above

Location Yuwa, Akita-city, 010-1292, Japan
University profile

https://web.aiu.ac.jp/en/short-term/

Surrounded by the beautiful nature of northern Japan, Akita International University, AIU, is a window to the world. Unique in Japan for offering an International Liberal Arts education entirely in English, we are on the cutting edge of Japanese higher education. Four undergraduate programs are available for exchange students to enroll, which are Japanese Language Program, Japan Studies Program, Global Business Program and Global Studies Program. On-campus housing is guaranteed for exchange students and semester meal plans at cafeteria are available. Over 40 AIU students clubs and the 200+ community outreach programs will enable you to get immersed yourself in Japanese real culture.

Open for undergrad/bachelor students Yes. Japanese Language Program, Japan Studies Program, Global Business Program and Global Studies Program
Open for graduate/master students Yes, but only undergraduate programs are available to take.
Restricted majors/programmes None
Minimum GPA required 2.5/4.0 scale
Minimum language proficiency English (TOEFL iBT 71 or above, IELTS 6.0 or above, TOEIC 785 or above)
Academic Calendar (semester dates/application dates)

https://web.aiu.ac.jp/en/academic/academic-calendar/

<Spring 2021>

Arrival date: April 1

Orientation: April 2-7

Class begins: April 9

Semester ends: July 31

<Fall2021>

Arrival date: August 25

Orientation: August 25-31

Class begins: September 2

Semester ends: December 22

Important university websites for exchange students https://web.aiu.ac.jp/en/short-term/
Course catalogue

Course offering list: https://web.aiu.ac.jp/en/academic/course-offerings/

Syllabus search: https://web.aiu.ac.jp/en/academic/syllabus/

Scholarship information (if any) None available at this moment. Once there is any available to apply, AIU will inform University of Pecs.
Dormitory information

On-campus, shared double room is guaranteed. The number of single occupancy rooms is limited but offered for students with documented medical need.

https://web.aiu.ac.jp/en/campuslife/housing/

 


LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség a Sophia University egyetemen (Japán) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. április 10. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name Sophia University
Promotional video (Youtube or embedded video) https://www.youtube.com/channel/UCGGXiDuljUc9O6Ax5Myrzcg
Number of students accepted (per semester)  
Student eligibility criteria https://www.sophia.ac.jp/eng/admissions/exchangeprograms/application_inf...
Location https://www.sophia.ac.jp/eng/info/access/map/map_yotsuya.html
University profile https://www.sophia.ac.jp/eng/admissions/exchangeprograms/index.html
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required  
Minimum language proficiency https://www.sophia.ac.jp/eng/admissions/exchangeprograms/application_inf...
Academic Calendar (semester dates/application dates) https://www.sophia.ac.jp/eng/admissions/exchangeprograms/academic_calend...
Important university websites for exchange students https://www.sophia.ac.jp/eng/admissions/exchangeprograms/index.html
Course catalogue https://www.sophia.ac.jp/eng/admissions/exchangeprograms/course_info.html
Scholarship information (if any)  
Dormitory information https://www.sophia.ac.jp/eng/admissions/exchangeprograms/housingInfo_cos...

 


LEJÁRT! - Egyéves tanulmányi ösztöndíj (Josai Central European) a Josai (International) University-n
Beadási határidő: 2021. április 11. - 12:00

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, 2 darab angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), 2 teacher recommendation letters, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. április 1-ig! Partneregyetem által megadott határidő: 2021. április 11. (lásd feljebb: Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  1 April 2021. Partner university deadline: 11 April 2021 (as above at Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

2021 Josai Central European Scholarship Program: Terms and Conditions

 

Placement of Students and Available Courses

 

Available courses will be uploaded here:

http://www.josai.jp/en/jicpas/gp/

Students will be permitted to take courses outside of their faculty. It is understood that applicants’ main interests lie in upgrading their Japanese language skills, and enhancing their knowledge and understanding of Japanese culture. Courses have been prepared with students’ academic interests and career goals in mind.

 

Josai University (JU)

Scholarship recipients studying at JU will be assigned to one

of the following faculties on the JU Sakado Campus:

 Faculty of Contemporary Policy Studies

 Faculty of Economics

 Faculty of Management

 

Josai International University (JIU)

Scholarship recipients studying at JIU will be assigned to

either the:

 Faculty of International Humanities at the Togane Campus

or the:

 Faculty of Tourism at the Awa Campus

 

Accommodation

Josai University (JU)

Accommodation at university dormitories shall be provided free of charge through the duration of the scholarship. A monthly fee of 13,000 yen will be levied to cover the cost

of utilities such as electricity, gas, water, and use of facilities including internet access.

 

Josai International University (JIU)

Accommodation at university dormitories will be available at

the following rates:

Registration Fee: 30,000 yen

Monthly Rent (utility fees included):

Togane Campus:18,500 yen (room for four)

Awa Campus: 12,000 yen (room for four)

Awa Campus: 23,000 yen (room for two)

 

※Students studying at the Awa Campus will transfer to the Togane Campus at the end of March 2022 as the faculty relocates to Togane.

 

Scholarship Benefits:

 

 Tuition and fees

The cost of tuition will be waived.

 Financial Support

A living allowance of 80,000 yen per month for 11 months. The scholarship program is being implemented thanks to a grant provided by the Japan Students Support Organization (JASSO).

 

Applying to Josai University:

 Due to the limited number of classes taught in English at Josai University, we recommend the applicant wishing to study at Josai University to have Japanese language proficiency sufficient to participate in classes taught in Japanese. If the

applicant does not possess an N1 or N2 certificate, we ask that an instructor familiar with the student’s language skills write a letter of recommendation stating that the applicant’s Japanese language proficiency satisfies the required level.

 

Required Academic Grades

 The applicant’s academic records will be converted into a grade scale of 0 to 3 using a conversion formula suggested by JASSO. To qualify for the scholarship, a student will have had to attain a converted score of 2.3 or higher.

 Please refer to page 3, article 6 (6) accessible via the link below (in Japanese only):

https://www.jasso.go.jp/ryugaku/tantosha/study_j/short_term/__icsFiles/afieldfile/2019/08/29/yoko_ukeire.pdf

 

Requirements

 Applicants must be registered as a full-time undergraduate student in one of our partner universities at the time of application and throughout the entire period of the scholarship. Failure to maintain registered student status will result in the suspension of the scholarship.

 Applicants must demonstrate both high levels of motivation and academic achievement.

 Applicants must be recommended by the university in which they are enrolled.

 Applicants must be available to start classes in September

 Applicants enrolled are expected to take Japanese language courses during their time in Japan.

 Students are expected to return to their home countries once the scholarship program is completed.

 

Duration

 The duration of the scholarship is one academic year (two semesters) starting in September, 2021. Scholarships can neither be extended nor renewed.

 

Other Points to Consider

 The recipient of the scholarship may be assigned to either of the universities and any of the faculties listed above.

 The scholarship can be revoked if the grantee fails to attend classes regularly or if JU/JIU judges that the grantee is not

maintaining the standards required by the scholarship.

 The student will be expected to show enthusiasm to engage in academic and cultural events related to JU/JIU.

 All grantees must enroll in the Japanese National Health Insurance Plan during their stay in Japan (premium is

approximately 20,000 yen per year).

 The cost of textbooks will be approximately 30,000 yen per semester.

 Students are expected to pay for their meals.

 If a quarantine period is required upon entrance to Japan, each student will be responsible for his/her accommodation

and meals during the quarantine period. The current procedure is explained in the attached PDF file, “Policy on

Accepting Students from Overseas” (the same procedure applies for both JU and JIU).

 

Very Important Notice

As public health policies in connection with the COVID-19 pandemic may change due to fluctuating conditions applicants are requested to take into consideration that new developments may necessitate revisions of the application procedure and the implementation of the program. We will promptly inform our partner schools of any changes.

 

Application Procedure

Required documents must be submitted electronically, preferably as a PDF file, to josai-exch@jiu.ac.jp by no later than April 11, 2021 (no hard copies necessary).

The documents must be sent by the staff of the applicant’s university. We are unable to accept documents directly from applicants.

 

Required Documents:

 Completed application form

 Recommendation letters from two instructors of the student’s home university

 Application essay

 Transcript of academic records from the student’s home university

 Considering various restrictions caused by the pandemic

 we will provisionally accept application forms without endorsement by an authorized person of the applicant’s university

 we will also provisionally accept letters of recommendation without the signature of instructor

 we may ask the applicants to submit properly signed documents at a later date

(Notes)

 Our mail system will not accept files larger than 10MB (depending on how your mail is routed, smaller files may also be rejected before reaching us). We advise you to kindly send each application separately, to compress files before attaching, and/or to use an outside storage system.

 We have noticed several cases where the scanning process was not properly executed. Please recheck the result of the scan before sending it.

 

Selection Procedure

(1). Vetting of application by Josai and Josai International University (April/May).

We ask the applicants to express their commitment to hard work and to use this opportunity to enhance their future career possibilities. Also, we hope that they will work in some capacity as a bridge of goodwill between the two countries in the future. Other various factors, such as field of study, language ability, the balance of the number of students among the home universities of applicants, etc. may be considered.

(2). Students will receive the result of selection from Josai via their home university (late May). Students should then contact the Center for International Education of the university they are assigned to (e-mail address will be included in the notice of selection).

(3). Students to arrive in Japan (September).


LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség a SUNY Oswego egyetemen (USA) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. április 15. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk

 

University name SUNY Oswego
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria  
Location 102 Sheldon Hall, Oswego, NY, 13126-3599
University profile https://www.oswego.edu/international/international-student-and-scholar-s...
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required 2.5 out of 4.0 GPA
Minimum language proficiency TOEFL iBT: 72, IELTS: 6.0, Cambridge English Scale: C-1
Academic Calendar (semester dates/application dates)

Fall 2021:  Application deadline: April 15

Spring 2022 Application deadline: Nov 15

Important university websites for exchange students https://www.oswego.edu/international/exchange-applications
Course catalogue https://www.oswego.edu/programs/
Scholarship information (if any) NO
Dormitory information https://www.oswego.edu/residence-life-and-housing

LEJÁRT! - Tanulmányi lehetőség a Kyungpook National University egyetemen (Korea) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. május 01. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name Kyungpook National University
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria student status at home university, formally nominated
Location Global Plaza, 80 Daehak-ro, Buk-gu, Daegu, Republic of Korea , 41566
University profile http://en.knu.ac.kr/intro/about04.htm
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required No
Minimum language proficiency No
Academic Calendar (semester dates/application dates) Nov 1 for Spring semester (March-June) April 19 for Fall semester (Sept.-December)
Important university websites for exchange students https://en.knu.ac.kr/admission/exchange01.htm
Course catalogue  
Scholarship information (if any)  
Dormitory information  

 


Tanulmányi lehetőség az Ural Federal University egyetemen (Oroszország) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. május 15. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name Ural Federal University
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria  
Location Office GUK-209, 19 Mirastr.,620002, Ekaterinburg, Russia
University profile https://urfu.ru/en/about-the-university/
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required No
Minimum language proficiency English B2 level, or Russian advanced
Academic Calendar (semester dates/application dates) Oct 15 for Spring semester (February-June), May 15 for Fall semester (September-December)
Important university websites for exchange students https://urfu.ru/en/international/inbound-mobility/
Course catalogue https://urfu.ru/fileadmin/user_upload/common_files/international/Outreac...
Scholarship information (if any)  
Dormitory information  

 


Tanulmányi lehetőség a Sungkyunkwan Egyetemen (Korea) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. május 15. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name Sungkyunkwan University
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria  
Location 25-2, Sungkyunkwan-ro, Jongno-gu, Seoul, 03063, South Korea
University profile  https://www.skku.edu/eng/
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required GPAabove 2.5/4.0, 2.7/4.3,3.0/4.5 or3.3/5.0
Minimum language proficiency Choose one from TOEFL(iBT 80 or above/ ITP 550 or above), IELTS(6.0or above),EnglishCEFR(B2 or above), CET(4 or above)andTOPIK(3or above)
Academic Calendar (semester dates/application dates)

 01/09/2020-18/12/2020, 01/03/2020, 18/06/2020

Important university websites for exchange students https://www.skku.edu/eng/International/StudySKKU/Introduction.do
Course catalogue  https://www.skku.edu/eng/
Scholarship information (if any)  https://studyinkorea.go.kr/en/sub/gks/allnew_invite.do
Dormitory information  https://dorm.skku.edu/skku_seoul/index.jsp

 


Tanulmányi lehetőség a Chung Ang Egyetemen (Korea) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. május 15. - 12:00

 

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name Chung Ang University
Promotional video (Youtube or embedded video) https://www.youtube.com/channel/UCBxSxDSt1s9iX_-3J2mxQyA/videos
Number of students accepted (per semester) 2
Student eligibility criteria GPA requirements to be met
Location 84 Heukseok-ro, Dongjak-gu, Seoul, South Korea 06974
University profile https://neweng.cau.ac.kr/index.do
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students Yes
Restricted majors/programmes Medicine, Pharmacy, Nursing, Law
Minimum GPA required 2.44 GPA
Minimum language proficiency No language required. recommended good knowledge English and Korean
Academic Calendar (semester dates/application dates) Fall Semester - September ~ December; Spring - March ~ June; Nomination (Fall) - April 30th; (Spring) - October 31st; Online Application (Fall) - May 15th - 17th; (Spring) - November 5th ~ 15th
Important university websites for exchange students

https://oia.cau.ac.kr/sub03/sub02.php

Course catalogue  
Scholarship information (if any) No
Dormitory information http://dormitory.cau.ac.kr/

 


Tanulmányi lehetőség a Kansai Gaidai Egyetemen (Japán) a 2021/22-es tanév őszi szemeszterében
Beadási határidő: 2021. május 15. - 23:59
A közelgő dátumig kevesebb mint 1 nap van hátra.

Kötelező PTE jelentkezési dokumentumok: Angol nyelvű Transcript v. kreditigazolás (TO által kiállított), AKTÍV hallgatói státusz igazolása, angol nyelvű oktatói ajánlás (tanszék-, vagy intézet vezető részéről), angol nyelvű motivációs levél.

 

 Application documents requested by UP: Transcript of records or Credit Certificate issued by Registrar Office, Student status (active) certificate (by Registrar Office), teacher recommendation letter, motivation letter.

 

Jelentkezési felület: https://outgoing.pte.hu/ (Tengerentúli tanulmányi mobilitás) PTE jelentkezési határidő: 2021. március 20-ig! Partneregyetem által megadott határidő: lásd feljebb (Beadási határidő)

 

Application website: https://outgoing.pte.hu/) (Exchange Studies). UP application deadline:  20 March 2021. Partner university deadline: see above (Beadási határidő)

 

FIGYELEM! Az aktuális koronavírus helyzet alakulásának függvényében a fogadó egyetem elállhat a jelentkezés fogadásától! A Konzuli szolgálat mindenkor aktuális tájékoztatása a kiutazásra nem javasolt térségekről: https://konzuliszolgalat.kormany.hu/utazasra-nem-javasolt-tersegek

 

IMPORTANT! The host institution reserves the right to decide upon the final approval considering the actual health situation (COVID etc.) of the host country.

 

További részletes jelentkezési információk:

 

University name Kansai Gaidai University
Number of students accepted (per semester) 1 (could be 2 in the fall, and 0 in spring or vice versa)
Student eligibility criteria Undergraduate student
Location Kansai Gaidai University 16-1 Nakamiyahigashino-cho, Hirakata-shi Osaka 573-1001 Japan
University profile https://www.kansaigaidai.ac.jp/en/info/
Open for undergrad/bachelor students Yes
Open for graduate/master students  Yes
Restricted majors/programmes  
Minimum GPA required 2.75
Minimum language proficiency TOEFL 79, IELTS 6.5
Academic Calendar (semester dates/application dates) https://www.kansaigaidai.ac.jp/asp/academics/calendar/
Important university websites for exchange students http://www.kansaigaidai.ac.jp/asp/admission/procedures/ 
Course catalogue https://www.kansaigaidai.ac.jp/asp/academics/course-offerings/
Scholarship information (if any)  
Dormitory information https://www.kansaigaidai.ac.jp/asp/student-life/housing/yui/